Lördag 18/6-2016 ~

Grand Canyon, Arizona - September 2015 ^
 
Hej! Vi sitter just nu i bilen påväg ner till Göteborg där vi, som jag skrev igår, ska gå på bröllop. Min morbror gifter sig idag så vi tillbringar hela dagen i Göteborg med först vigseln och sen bröllopsfest. Jag har ingen aning om när vi kommer hem igen, men jag har fixat ett inlägg som kommer upp under eftermiddagen, så kika in lite senare igen.

Ha en riktigt bra dag!



Malin

Sv: Tack, det hoppas jag med! :)

Fina bilder! :) Vad kul med bröllop!

MALIN

Vilka fantastiska bilder :) Wow! Såååå vackert! Kram

Netti Starby

Vad roligt med bröllop och jättefina bilder! Kram

Emelie Andersson

Åh vad kul med lite bröllopsfirande :)

Släpp taget. följ flödet

Gud vad kul med bröllop :D Underbara bilder :)

rememberthiis.blogg.se

Wow , fina bilder :)

Josefine ♔

Gud vilka maffiga bilder!!

Julia

Åh så fina bilder

my

Roligt med bröllop! Superfina bilder :)

MADDISENJ.SE

WOw vilka läckra bilder

corneliaeriksson.blogg.se

Åhh, vilka magiska bilder! Det där vill jag verkligen se.

Liene Svärd

Så vackert utsikt!

Cassandra Haraldsson

Superfina bilder! :)

Amanda Lindstrand

coola bilder!

Carolina Thoor

Nämen åh så mysigt med bröllop! Det skulle jag också gärna vilja gå på! :D

Sv; okej. Varför ville du inte läsa den sista, alltså four? Den var ju så underbar! :D

Sanna

Va mysigt med bröllop :D

emelie

så himla coolt ställe :D

Celine

Åh jag var i Grand Canyon för tre veckor sedan, så hiiiimla coolt, fick lite tårar i ögonen när jag såg utsikten haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: