Onsdag 15/6-2016 ~

Hike i Eldorado Springs, CO ^

Hej! Kom hem för ungefär en timme sen efter att ha skjutsat mamma till jobbet och har sedan dess slappat i sängen med katten. Katten ligger fortfarande och slappar (läs: snarkar). Det har inte blivit något bloggande de senaste dagarna då jag har haft fullt upp med jobb. Igår var jag ledig men hade lite ärenden att springa och när jag fick lite tid över på kvällen så ringde min lillebror och frågade om jag ville komma förbi då min lillasyster hade sommarfest med sin klass. Så jag slängde mig i bilen, åkte dit och körde sen hem dem innan jag störtade ner i soffan framför tv:n.

Jag är ledig idag med, men regnet bara öser ner utanför så det blir en lugn innedag. Funderar på om jag ska kolla på serier hela dan, kan inte komma ihåg när jag senast tillbringade en hel dag med att bara titta på serier och jag ligger så lååångt efter i nästan alla serier jag tittar på då jag inte hade tid att kolla serier när jag var i usa.

Vad gör ni idag?



Netti Starby

Vad mysigt med en innedag framför tv:n :-D Kram

Josefine

Så fin utsikt!

Släpp taget. följ flödet

Ganska skönt med regnväder ibland så man har en ursäkt att bara slappa ;)

Här blir det lugnt i vanlig ordning :)

Louise

Jag har precis startat en ny tävling på min blogg, är du intresserad så kika in. Vore super kul! :)

Kram

Emelie Andersson

Vilken fin bild :)

sv: tack så mycket :)

Vanessa

wow vilken utsikt!!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så underbart att bara ligga och kolla på serier en hel dag, känner att jag verkligen är i stort behov av en sådan dag, haha ;)

Emma Grann Fotografi

Åh vilket drömmigt ställe!

Malin

Sv: Ja, det ska bli så kul och se Springsteen! :)

Härligt, vad blev det för serie? :)

Alice Lindström

Älskar såna mysiga inne dagar när man bara slökollar på serier!

Flisan

Sv: hehe tack :)

Fin bild :)

Ida Lindborg ♡

Så härlig bild! :D

Erika

Lät som en skön dag om du valde att se på en massa serier :)

Tilda Barkselius

Skönt att lägga bloggen åt sidan ibland :)

MALIN

Vilken fantastisk bild :) Och vilken bra dag du verkar ha haft! Kram

Sanna Widman

Idag är jag barnvakt igen men eftersom det regnar (vilket faktiskt inte gör så mycket för mig idag) så blir det mest att vara inne och ta det lugnt, kanske en sväng via affären. Ikväll måste jag städa, annars får man se vad som händer. :)

my

Ska också bara slappa hela dagen!

Christina

Vad härligt med en innedag :)
Idag ska jag jobba, men hade gärna varit ledig idag.

Johanna

Vilken fin bild!

Carolina Thoor

Låter inte dumt att titta på serier en hel dag. Gjorde det förut, men nu har jag längre inte tid då jag jobbar så mycket :P

Sv; ja, det suger verkligen när en bok man läser tar slut. Speciellt en bra bok och det inte finns några böcker efter dem. Det hade varit en annan femma ifall att en bok tog slut, sen kan man läsa vidare på samma historia. Men nu är det helt slut! :( ^^,

corneliaeriksson.blogg.se

Vad skönt det låter att bara ligga och slappa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: