1 år ~

 
Godmorgon! Jag sitter just nu på bussen påväg till skolan. En lektion står på schemat och sen ska jag åka direkt hem. Jag och J firar ett år idag så jag tänkte överraska honom med ett besök på en nöjespark i Phoenix. Är dock lite besviken på utbudet här då de inte riktigt har någon stor och maffig nöjespark utan den vi ska till har typ 20 attraktioner inkl barnkarusellerna. De har dock en stor minigolfbana och lite andra saker också, men ändå. Imorgon har J planerat en middag och jag är så nyfiken men han berättar ingenting, haha. 
 
Gårdagen var inte alls bra, hade rena rama otursdagen och allt bara gick emot mig så därav inget bloggande. Men som jag brukar säga, man måste ha några dåliga dagar ibland för att uppskatta de bra. 
 
Vad as har ni gjort idag? 



Josefineosefine

Grattis till 1-årsdagen!!

N a t h a l i e

Skönt med en lektion!

Isabella Vallberg

Grattis på 1-års dagen! :D<3

Flisan

sv: hehe jag med :P

åhh grattis till 1-årsdagen :D

MALIN

Grattis på er 1 års-dag! Kram

Ida Lindborg ♡

vad roligt, grattis till er!

Julia Svensson

Grattis!!

Netti Starby

Grattis till eran dag och hoppas att ni har haft det mysigt tillsammans! <3 Kramis

Angelix

Grattis till 1 år!!

Linda

Mysigt att fira 1år :)

Frida

Ibland är det så, vissa dagar går allt fel haha
Grattis på 1 årsdagen :)

Jessica Högberg

Storleken har ingen betydelse.... Ha ha

VERONICA - fashionblog

Du tänker helt rätt när man har bad days! :) Skönt med bara en lektion!

Släpp taget. följ flödet

Gratulerar på årsdagen :D

Caroline

Grattis till 1 år!! :)

Emelie Andersson

Grattis till 1 år och hoppas att det blir bra <3

Carolina Thoor

Åh grattis till er! :D <3

Sv; kul att du tyckte om inlägget! :D

SOFIA

sv: Åh, tack så mycket :)

Jasmine

Grattis till er årsdag!

Jag har jobb, 7-19..

Kolla gärna in min blogg med frågor, en utav dem har ett svar man kanske inte förväntar sig ;)

Erika

Vad roligt, grattis till er :)

Amanda

Vad roligt! Grattis till er! :)

Sanya

Grattis på ettårsdagen! Hoppas ni får en mysig dag ^^

Hanna

Åh grattis hoppas firandet blir roligt!!

Gabriella

Åh såå roligt, grattis till er!!

Tilda Barkselius

Grattis till 1år!!

my

Hoppas ni får det mysigt :)

NICOLE

Vad kul :D

N

Kul med 1 år! Grattis!

Frida

Ja riktigt gott :) Grattis till ett år! Kul med nöjesfält, saknar det här, finns inget nöjesfält här :P

Bambi

Grattis till er :) Ska bli kul att läsa om allt ni gjorde sen.

natalia


Tack så mycket för din kommentar <3
Är hemma igen och begravningen var jättefin <3

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt med en lektion bara :)

emelie

grattis till er!! :D





Photo by E M E R E L L A

Åh grattis på 1 årsdagen :)!!

Amanda Lindstrand

Kul med ett år, grattis!

Christina

Grattis på ett årsdagen som var :)

Tilda

Grattis till 1-års dagen!!

MADDISENJ.SE

Grattis på 1-års dagen :D

Boel

Grattis på 1-års dagen :D

Liene Svärd

Nöjesfält är kul ändå :)
Grattis på ett års dagen!

J

Grattis till er!!

Ebba

Grattis! :D

Denise

Grattis! :D

Natalie Salazar

ååh stort grattis till er , massa kärlek!

Julia

Grattis till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: