Monday morning ~

 
Godmorgon! Sitter just nu i skolan efter en riktigt sömnlös natt. Har aldrig riktigt kommit in i någon djupsömn, det har varit för varmt och för kallt och mitt i natten så började det åska fast utan ljudet. Så på 15 min hade vårat sovrum lyst upp säkert 8 gånger.. 
 
Min mattelektion börjar om 3 min så jag ska försöka avsluta här. Jag har iallafall bestämt mig för att åka hem mellan mina lektioner och försöka få lite sömn annars kommer jag aldrig orka med min kvällslektion.. 
 
Vad har ni gjort idag?



Alice

Men vilken himla smart flaska 😱😀

Miss Tosse Queen

Jobbat och städat 😊

Malin

Sv: Ja, det var en riktigt bra vecka med! :)

Hoppas du får bättre sömn inatt!

Gabriella

Vill också ha en sån flaska, såå coola!!

Tilda Barkselius

Usch förstår att du hade jobbigt att somna!

Ida Lindborg ♡

uuusch, sover med dåligt nu för tiden :((

N

Jobbigt med dålig sömn!

Linda

Usch, inte kul att inte få tillräckligt med sömn :(

mallan

Hoppas du får till det med sömnen mellan så du orkar :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Det är så jobbigt att inte kunna sova...

Emelie Andersson

Hoppas att du får lite sömn mellan dina lektioner! :)

Lina

Åh matte lät inte så kul 😔

Amanda

Usch vad jobbigt att du inte fick någon sömn :/

Michaela

SV: ❤️❤️❤️
Du ser ut att ha det bra, är så glad för din skull! Saknar dig ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: