September 13th 2016 ~

 
Godmorgon! Sitter just nu på trolleyn påväg till skolan.. Sov lite bättre inatt så jag hoppas att jag sover ännu bättre ikväll. Idag har jag en lektion, men jag ska stanna kvar i skolan och plugga innan jag ska iväg på ett möte 15:30. Vid 17:30 ska jag och N gå och kolla på en fotbollsmatch. Vår skola vs Arizona Western College. Vi måste  heja fram en seger då det inte gått så bra för våran skola det senaste, haha. 
 
Igår när jag gick hem ifrån bussen vid 22-tiden så såg jag i ögonvrån hur de va något som rörde på sig. Stannade till och tittade åt sidan och på andra sidan vägen ser jag fyra ögon som står och stirrar på mig.. Min första tanke var att de va coyotes, vilket är typ vilda vargliknande djur. Min första tanke var att nu dör jag... 
Som "tur" bar så kom det en bil just då så jag hann få en skymt av ägarna till ögonen i ljuset.. Det va inte alls några vargliknande bestar utan vildsvinsliknande bestar istället. Ringde i panik J's syster och frågade vad jag skulle göra, haha. Hör då hur hennes kompis skriker: Vad du än gör, gå inte för nära och irritera dem inte.. Haha 
Sprang i smått panik hem.. Jag hade liksom tänkt att gå ut och gå där på kvällen då det är omöjligt att göra det på dagen.. 
 
 
.. Om jag gick ut? 
hahahahahaha
 
nej.. 



Netti Starby

Men herregud vad läskigt! Kram

Alice

haha men fy vad läskigt!!

Mamsen

Usch, otäckt... Jag hade lagt benen på ryggen och sprungit 😁
Var rädd om dig med alla vilda bestar runt omkring 😉





natalia

Häftigt :D

Hoppas du haft en jättebra dag och att du får en fortsatt bra kväll :) Kram!

Alice

Åh fy vad obehagligt!

Julia Svensson

Fy vad läskigt!!

Miss Tosse Queen

Läskigt 😁

Svar: Ja visst är det 😊 älskar att lyfta fram andra bloggare 😊 Hör av dig om du är sugen på ett länkbyte 😊

Tilda Barkselius

Åh vad kul med fotbollsmatch ikväll!

Flisan

sv: tack så mkt :D

häftigt :D

mallan

haha men lite läskigt då! hade nog själv fått lite småpanik jag med.

Petra Olsson

Alltså jag hade fått smått panik där:) kramar

Malin

Sv: Ja, visst gör den! :)

Hoppas du kan sova bättre ikväll!

Hanna

Exakt! Man har ju koll hela tiden och bara för man inte vill ha godis och kakor så är de inge fel på en...

Linda

Vilket gulligt litet svin!! <3

Jessica Högberg

Ha ha, låt bli att gå ut där är du gullig!

Bambi

men herre hahah :O Du gjorde helt rätt i att inte gå ut där. Vad läskigt ju!

svar: Ja jag skulle gärna vilja läsa det i alla fall. Hur ni träffades osv.

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skönt att du sov bättre :)

N a t h a l i e

Nej va obehagligt haha!

Erika

Men fy! Måste varit himla obehagligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: