September 14th 2016 ~

 
Godmorgon! Är i skrivande stund påväg till skolan.. Nu på morgonen vankas matteprov, sen väntar en lååång håltimme på ungefär 5,5h. Ska dock plugga denna tid hade jag tänkt så att jag förhoppningsvis kan få klart denna veckas plugg så jag slipper tänka på att plugga något mer denna vecka. Hade varit så himla skönt! 
 
Igår så va jag på klubbmöte, så nu är jag medlem i en klubb - woho! Ni som följt med ett tag vet ju att jag älskar djur, så bli inte allt förvånade nu.. Okej? Men jag har gått med i en djurklubb! Så igår gick vi runt och kollade på alla djur som skolan har hand om, vilket för det mesta är reptiler men vi har också lite katter som vi matar. Sköldpaddorna på översta bilden är bara två utav alla som vi har :) 
 
Efter mötet mötte jag upp N för att gå och kolla på fotboll. Jag vet inte riktigt vad de höll på med på planen, men det var som att se 6åringar spela så efter halva matchen så gick vi. Jag åkte då hem, såg inga fler grisar så jag bestämde mig faktiskt för att trotsa min rädsla och gå ut och gå. Cirkus 6km blev det och det var så skönt!
 
Pluggade lite matte innan jag sen stupade i säng och sov alldeles för få timmar innan det var dags att gå upp igen. Så ikväll blir det tidig kväll. 
 
Vad har ni gjort idag?



Erika

Vad roligt med en djurklubb! Det hade jag nog också gott med i :)

Caroline

Kul med djurklubb! Och sköljpaddorna var ju himla söta :D

Tilda Barkselius

Nej men vilken lång håltimme, skönt om du lyckas få lite plugg gjort då :)

Netti Starby

Vad roligt att du har gått med i en djurklubb och jag älskar också djur :-D Kram

Nelly

Det var en lång håltimme! Men så roligt med en djurklubb :3
Själv har jag mest tagit det lugnt idag, är sjukskriven pga luftrörskatarr och har inte så mycket ork :/

Mamsen

Vilken rolig klubb 😄 Passar ju dig perfekt 😄
Lycka till med pluggandet! ❤️





Emelie Andersson

så fina bilder :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad roligt med djurklubben! :)

Hanna

Nej eller hur känns. spelar ingen roll hur stor eller hur liten du är vi alla har vår livsstil. De kan va så att den stora människan äter mer nyttigt än den lilla men alla drar människor över en gräns känns de som!

Julia Svensson

Kul med match!!

natalia

Åh vad roligt :D

Boel

Skojj!

my

Hoppas matteprovet gick bra :D

Alice

Hoppas det gick bra på provet!!

Natahlie

Hejsan, just nu pågår veckans blogg blogg hos mig och det skulle vara så roligt om du ville delta! Du hittar länk under min header. Hoppas du får en trevlig Torsdag, kram! :)

Miss Tosse Queen

Härliga bilder och så söta sköldpaddor 😊

Svar: Ja jag gillar med sådana listor 😊

Alice

Åh vad kul med klubb!

N a t h a l i e

Åh va roligt! :)

Amina

Men hur sött är det inte med en djurklubb? :) Jättebra ju! Och måste säga, superhärlig blogg - spännande att du "fastnat" (men i positiv bemärkelse såklart) i USA

Josefine

Söta sköldpaddor!

Flisan

sv: ja verkligen :D

kul med djurklubb :D

Gabriella

Hoppas att provet gick bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: