Sunday night ~

 
Godkväll (eller godmorgon för er). Jag ligger just nu nyduschad i sängen, ska alldeles strax ställa larmet på telefonen och släcka ner. J sitter och spelar tv-spel, men han spelar bättre i mörkret så tror inte att han klagar.
Fredagen bjöd på poolhäng hos N, och sedan en spontanugång. Kom hem runt 02:00 och stupade i säng. Vaknade vid 12 dagen efter och var vaken tills J åkte till jobbet vid 14, sen somnade jag om och sov till 18. Vaknade upp och började plugga. Vid ungefär 23 kom våra grannar över med en flaska fireball och inställningen att flaskan skulle vara slut innan vi fick gå och lägga oss. Kan ju erkänna att vi nästan lyckades, men till mitt försvar var vi också 6 personer haha. Vaknade upp vid 11:30 idag, hängde med J innan han åkte och jobbade vid 14 igen och sen satte jag mig och pluggade igen. Slutade inte plugga förrän han kom hem vid 22:30. Så min helg har inte varit superhändelserik, därav bristande blogginlägg. Men jag ska bättra mig till veckan, lovar!

Nu ska jag krypa till sängs, då jag har en tidig lektion imorgon och måste åka hemifrån vid 07..
Godnatt!



Amanda

Härligt med poolhäng och utgång! :)

Flisan

sv: ja det tkr jag verkligen att du ska göra hehe :P

härlig bild :D

Natahlie

Nu är veckans blogg avslutad, vart du en av vinnarna? :)

my

Roligt :D

Gabriella

Åh så roligt!!

NICOLE

Jobbigt med tidiga mornar, men det ger sig =)

Angelix

ÅÅ Vad roligt!

Angelix

Så fin bild!!

Emelie Andersson

Åh vad härligt! :)

Hanna

Ja eller hur de är super bra ju :D

N a t h a l i e

Åh va härligt! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Oj, längesedan jag tittade in! Spännande att se att du blev kvar i USA ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: