ThursYAY ~

^ En bild från campus 
 
Hej! Jag sitter för tillfället och väntar på bussen hem, missade bussen precis då jag var tvungen att vänta på trafikljuset men nästa kommer om ungefär 20 min så jag behöver ju inte vänta allt för länge vilket är ganska skönt även fast det är surt att jag missade den. 
 
Jag börjar gilla min College for Success klass mer och mer för varje lektion. Klassen ska hjälpa nya collegestudenter att bli framgångsrika i colleg, genom att förstå oss själva osv. I början fattade jag inte alls varför jag skulle behöva läsa den, jag vet redan hur jag fungerar och hur man tar anteckningar osv. Men jag har lärt mig att förstå mig själv så mycket bättre, speciellt när man får alla känslor och saker man gör skrivet på papper och man förstår att man inte är ensam om att känna eller bete sig som man gör.
Idag byggde vi hus med hjälp av M&M's, för att se hur vi tänker och strukturerar vårt arbete, haha. 
 
Nu ska jag iallafall åka hem, där väntar förutom J även tvätt, städ och plugg. Så så kul ska jag ha det idag.. Men! Idag är det fredag (okej, torsdag)! Jag har inga lektioner på fredagar så jag har alltid en lång helg då min lektion slutar 11:45 på torsdagar. Så himla skönt!
 
Vad har ni gjort idag? 



Malin

Sv: Vad kul att du gillade serietipset! :)

Så härligt med fredag snart! :)

Amanda

Skönt att du börjar gilla klassen mer! :)

Julia Svensson

Skönt att du trivs!

Josefine

Så fint det ser ut! Älskar färgerna i bilden verkligen, haha!

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Miss Tosse Queen

Så härlig bild 😃

Svar: Ja alltid lika kul med länkbyte 😊

Ida Lindborg ♡

vad härligt att du trivs!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att kursen ger dig något! :)

Netti Starby

Vad surt att du missade bussen men det var tur att nästa inte gick så mycket senare. Kram

Linda

Så nice med långhelg :-)

Jessica Högberg

Låter som en kul kurs"

Carolina Thoor

Vad fint ni har det! Låter som en toppen dag ju. Min torsdag innebär också både tvätt och städning för min del. Men skönt då det är väl gjort! :)

Sv; jo tack, det var en bra tisdag och en onsdag! :)

natalia

Så fin bild :D

Hoppas du får en underbar fredag, kram !<3

Erika

Inte dumt med långhelg :)

MALIN

Hoppas du får en grym fredag och helg! Kram

Emelie Andersson

du bjuder alltid på sådana fina bilder :)

Gabriella

Skönt att du gillar klassen mer och mer!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: