Nystart ~

 
 
Hej! Jag insåg precis att jag inte bloggat på över 1.5 år. Anledning till detta är till största delen skolan, men sen har väl livet och vardagen här borta kommit ikapp mig. När jag kom hem igår efter att ha varit i skolan och jobbat hade min kära pojkvän köpt en ny dator till mig eftersom min gamla gett upp för längesen. Så därför tänkte jag försöka börja blogga igen. 
 
Jag bor fortfarande kvar i Arizona med min pojkvän. Vi har väl bott här nu i ungefär 1.5 år, och vi trivs. Vintern har nu förhoppningsvis lämnat oss och vi börjar gå mot vår/sommar, haha. Just nu är det dock ganska molnigt ute, med ändå runt 25 grader. Förra sommaren åkte vi faktiskt hem till Sverige, Jaydons första gång och han gillade Sverige (men England ännu mer), men den här sommaren har vi bestämt oss för att stanna här. Min syster och hennes fästman kommer och hälsar på i slutet av Juli så det ser vi fram emot. Annars vet jag faktiskt inte om jag ser fram emot att stanna i Arizona nu i sommar då det blir så extremt varmt. Förra sommaren så var det så varmt så att soptunnorna smälte, planen kunde inte landa eller lämna, och folk körde omkring med de tjocka vantarna man använder för att ta ut maten ur ugnen med. Men det blir väl en upplevelse det med, vi har ju en flod med vatten från bergen i Colorado så vi lär ju hänga där en hel del. 

Nu måste jag gå och ta hand om tvätten, och städa ut vårat gästrum då vi är mitt uppe i en flytt men mer om den flytten kommer i ett annat inlägg. Hejsvejs!
 
 



StoraSysterYster

Vad roligt att du har börjat blogga igen 😁





Angelica Wåhlin

Åh, så kul att du börjar blogga igen. Spännande att ni bor i Arizona också, ska lätt börja följa dig :)

Josäfin Andersson

Välkommen tillbaka till bloggvärlden!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: